דברו איתנו!
close

שאלות תשובות

התאמה של קורס תלויה במגוון של פרמטרים, החל מעניין אישי, דרך כישורים ויכולות וכלה בשאיפות לעתיד. להתאמה טובה של קורס אנא פנו אלינו בטלפון *6471

X

לשיחה עם יועץ לימודים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    הקורסים שלנו

    קורס מפעיל עגורן צריח

    post-thumbnail

    בימים בו ענף הבניה חווה פריחה ואנו רואים יותר ויותר אתרי בניה, הצורך למפעילי עגורן צריח רק הולך וגובר.

    מטרת לימודי הקורס היא להכשיר את משתתפי הקורס כמפעילי עגורנים מקצועיים ומיומנים, העובדים לפי כללי הבטיחות והצורך באתרים השונים בארץ. קורס זה הינו מפוקח ומתקיים לפי דרישות האגף להכשרה מקצועית שבמשרד העבודה ומכינים את משתתפי הקורס לבחינות הנדרשות לקבלת רישיון מפעיל עגורן צריח .

     

    • הנדסת קרקע
    • אחזקה
    • כללים לעבודה בגובה
    • עניבנות
    • פיזיקה וחוזק חומרים
    • נהלי בטיחות
    • מבנה ומערכות העגורן
    • עזרה ראשונה
    • אביזרים ואמצעים להרמה

    משך הלימודים הינו 170 שעות אקדמיות ועוד 40 שעות מעשיות אשר מועברות במכללה.

    בסיום החלק שנלמד במכללה, התלמיד מבצע סטאז' מעשי בהפעלת עגורן אצל מעסיק בהיקף של 250 שעות עבודה שלאחריהן ייבחן במבחן מעשי על ידי בוחן של משרד העבודה.

    קורסים נוספים

    post-image
    הדרכת עבודה בגובה

    הדרכות עבודה בגובה מספקות את כל החומר שהעובד חייב לדעת בטרם הוא עולה לגובה לבצע...

    המשך קריאה >

    קורסים פופולריים

    post-image
    קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2

    קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 לומדים רק בפיקוח של משרד העבודה! התחייבות ל-100% מעבר לעומדים בקריטריונים....

    המשך קריאה >

    עבודה בגובה

    בלי קשר לסוג העבודה ולפעולות שצריכים העובדים לבצע, עבודה בגובה כרוכה בסכנות מעצם השהיה בגובה ולא על פני הקרקע. לכן, לתחום עבודה בגובה מוקדשת הדרכה נפרדת בתוך הדרכות הבטיחות, כאשר הדרכה זו מותאמת לאותו סוג עבודה ומה היא כוללת, כמו המקום עליו שוהה העובד בזמן שהוא נמצא בגובה: האם על סולם, גג, מתקן הרמה או על פיגומי בניין. חברות בתחומים שונים אשר בהם נעשית עבודה בגובה צריכות לדאוג לעובדיהן להדרכה על בסיס קבוע והדבר משמעותי לא פחות מאשר לדאוג להם לעזרי בטיחות שונים. חברת י.א.ש. פרויקטים ובטיחות מבצעת הדרכות בטיחות שונות ביניהן גם הדרכות עבודה בגובה.

    כיצד מתרגלים עבודה בגובה?

    כדי לעבוד בגובה בצורה בטוחה חייב העובד (וגם מנהלי העבודה) לדעת את כל כללי הבטיחות ושאלה יהפכו להיות כבר חלק ממנו. לכן הדרכה של עבודה בגובה חשוב לבצע באופן קבוע. רק כך הכללים יהפכו כבר לחלק בלתי נפרד מהעובד ושגרת העבודה. מעבר לכללים היבשים, העובד צריך לדעת איך לפעול ומה לעשות כשהוא ניגש למתקן ההרמה עליו הוא עובד ואיך לבצע את העבודה בצורה טובה אך גם בטוחה מבלי לקחת סיכונים. לכך חשוב תרגול מעשי. לכן ההדרכה כוללת את שני החלקים ונעשית תוך שימוש באביזרים המתאימים והדמיה של סביבת העבודה, כאילו זה אינו תרגול אלא עבודה בגובה כפי שהיא מתבצעת במהלך יום עבודה.

    לתרגל וללמוד ממומחים בתחום

    כדי ללמוד ולהפנים מידע רב שיש לדעת בכל עבודה לגובה ההדרכה חייבת להתבצע על ידי מומחים שמכירים היטב עבודה בגובה בעצמם וגם קיבלו את כל ההכשרה וההסמכה להדריך אחרים בכך. החברה העוסקת בבטיחות עבודה בגובה ובטיחות בכלל צריכה להיות חברה שקיבלה הרשאה לכך ממשרד התמ"ת וגם מדריכיה מוסמכים מטעם משרד התמ"ת. בדקו את הכלים והאמצעים שבהם ישתמשו לתרגול. ודאו שההדרכה בנויה לסוג העבודה, בין אם זו עבודת בניין, עבודה על גגות כמו התקנת דודי שמש או צלחות לוויין, עבודה על במת הרמה או סולם. חברת י.א.ש. פרויקטים ובטיחות עוסקת שנים בתחום הבטיחות, מלווה פרויקטים ביעוץ בטיחות ומבצעת מגוון הדרכות בטיחות בחברות, מפעלים ומוסדות.

    קורס עבודה בגובה

    כל עבודה כוללת כללים מסוימים על פיהם צריכים העובדים לנהוג על מנת לשמור על בטיחות בעבודה. אצל העובדים בגובה, נושא הבטיחות נמצא בכל רגע בזמן העבודה וחריגה מכללי הבטיחות עלולה לעלות בחיי אדם. לכן, בכל חברה או מפעל בו ישנה עבודה המתבצעת בגובה, צריכים העובדים וגם המנהלים לעבור על בסיס קבוע קורס עבודה בגובה. בקורס זה יחודדו בכל פעם הנהלים לשמירה על בטיחות והנושא יופנם טוב יותר במהלך תרגול מעשי. חברת י.א.ש. פרויקטים ובטיחות מעבירה קורס עבודה בגובה במגוון חברות בניה ומפעלי תעשיה.

    קורס עבודה בגובה ספציפי לכל סוג עבודה

    עבודה בגובה היא שם כולל לסוגים שונים של עבודות שבכל אחת מהן עומד בעל המקצוע על משטח אחר, הפעולות כוללות מנחים שונים בהם הוא נמצא כמו עמידה או ישיבה שפופה ושימוש בכלי עבודה שונים. לכן, קורס עבודה בגובה נבנה כך שיהיה מותאם לסוג העבודה הרלוונטי. עובדים בתחום הבניין עוברים קורס עבודה בגובה הכולל תרגול על גבי פיגומים, במות הרמה או שלד מבנה. טכנאי מיזוג אויר, דודי שמש או מבצעי איטומים עוברים קורס בו מתורגלת עבודה על גגות וטיפוס עם עבודה נכונה על סולם. בכל קורס עבודה בגובה מושם דגש על עזרי בטיחות כמו קסדה או רתמה והתרגול כולל את כל היבטי העבודה: כיצד העובד יכול לבצע עבודה טובה מבלי לסכן את  עצמו ואת העובדים האחרים.

    להדריך את העובדים רק עם מדריכים מומחים בתחום

    כדי להעביר קורס עבודה בגובה צריך המדריך להכיר את העבודה בגובה היטב ולהיות בעל ניסיון גם בעבודה עצמה. מעבר לכך הוא צריך להיות מוסמך להדריך אחרים ולהעביר את הנושא כך שכל משתתף ידע היטב מה לעשות תוך כדי עבודה ומה לא, לוודא בתרגול שכל עובד הבין והפנים את הכללים. לכן, כאשר אתם מחפשים חברה שתעביר קורס עבודה בגובה לכם ולעובדים אל תתפשרו! מדובר כאן על חיי אדם. עבדו עם חברה אמינה, מקצועית, עם מוניטין בתחום, חברה שמעבירה קורס עבודה בגובה במגוון חברות וענפים כמו י.א.ש. פרויקטים ובטיחות המעבירה קורסי בטיחות שונים במגוון חברות בניה, מפעלי תעשיה ומוסדות ציבוריים.

    לשיחה עם יועץ לימודים

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!