דברו איתנו!
close

שאלות תשובות

התאמה של קורס תלויה במגוון של פרמטרים, החל מעניין אישי, דרך כישורים ויכולות וכלה בשאיפות לעתיד. להתאמה טובה של קורס אנא פנו אלינו בטלפון *6471

X

לשיחה עם יועץ לימודים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    הקורסים שלנו

    קורס עזרה ראשונה

    post-thumbnail

    קורס עזרה ראשונה או ריענון עזרה ראשונה מחויבים לעבור מי שנמצאים בסיטואציה בה יש סבירות גבוהה שיתקלו במצב חירום רפואי. לדוגמא : מאמנים בתחום הספורט, דיילי אוויר, עובדי הוראה, גננות, מדריכי ירי או עובדים במגזר הציבורי מחויבים לעבור קורס עזרה ראשונה וכל שנתיים ישנה החובה לבצע ריענון עזרה ראשונה. כמו כן הביטוח המקצועי של מאמן חדר כושר לדוגמא מחייב את המאמן להחזיק בתעודת עזרה ראשונה בתוקף. הענקת טיפול רפואי ללא תעודה בתוקף עלולה לחשוף את האחרון לתביעה משפטית. ראוי לציין כי קורס עזרה ראשונה בסיסי מומלץ לכל אדם.

    לצערנו הרב מדי יום אנו נחשפים למספר גדול של גורמי סכנה אפשריים: תאונות דרכים, התקפי לב, דום לב פתאומי, מקרי חנק, התקפי אפילפסיה, אלרגיה ועוד מספר רב של מקרים אשר הפכו קבועים בשגרת חיינו. מתן סיוע ראשוני לנפגע הוא בעל חשיבות עליונה ומצילת חיים. בקורס עזרה ראשונה לומדים ומתרגלים החייאה במבוגר, ילד ותינוק. כיצד לטפל בחנק מגוף זר, הפעלה של מכשיר החייאה (דפיברילטור) שמוצב היום במרחבים ציבוריים, זיהוי מצבי חירום רפואיים, עצירת שטפי דם ועוד. לכן ישנה חשיבות רבה לעבור קורס עזרה ומדי שנתיים רענון עזרה ראשונה.

    קורסים פופולריים

    post-image
    קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2

    קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 לומדים רק בפיקוח של משרד העבודה! התחייבות ל-100% מעבר לעומדים בקריטריונים....

    המשך קריאה >

    לשיחה עם יועץ לימודים

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!